sobota, 18 stycznia 2014

Siema

Cześć jestem Kazia (Victoria), prowadziłam już blog więc możliwe że mnie kojażycie. Niestety podczas pisania tamtego błaga coś się zchrzaniło w moim życiu i blog się zchrzanił. Teraz postaram się tego nie zepsuć. Opowiadanie jak się pewnie domyślacie jest o Zaynie, który ostatnio stał się mi bardzo bliski więc postanowiłam o nim pisać. Dziewczyna która będzie główną bohaterką będzie bardzo uwydatniała cechy mojego charakteru i zachowania. Niedługo pojawi się opis postaci ale musicie być cierpliwi poniewż chce to zrobić jak najlepiej a akcja nędzie toczyć się w Nowym Jorku na którym kompletnie się nie znam i teraz siedziałam trzy godziny w Google maps. Muszę to teraz połączyć w ładną całość i wtedy ogarnimy co z tego wyjdzie. W takiej sytułacj opis pojawi się najprawdopodobniej 20 stycznia ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz